IPHONE 15 אייפון PINK
PlayStation 5 Slim 1TB Blu-ray Edition סוני 5 סלים גרסת בלו ריי
יבואן רשמי טלוויזיה חכמה 32 Xiaomi TV A Pro 32
כיסוי OtterBox Galaxy S21 FE
מסך מחשב Philips 241V8LA ‏23.8

תקנון ותנאי שימוש באתר:

1- כל רכישה באתר מהווה הסכמה לתנאי התקנון.

2- "טאצ' סטור" שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון בכל עת וללא הודעה מוקדמת.

3-  א. רכישת מכשיר סלולרי או כל מוצר באתר מהווה אישור והסכמה לכך שתקנון האתר נקרא ובנוסף הובן טיב המוצר, זמן האחריות ואופן מימוש זכות האחריות.
      ב. הלקוח הרוכש מוצר מסוג קורקינט/אופניים חשמליים/הוברבורד או כל מוצר אחר בסגנון זה הינו בגיר (בן 18 ומעלה) או תאגיד המאוגד כדין לפי חוקי מדינת ישראל ומודע שחובתו כחוק לחבוש קסדת מגן המצילה חיים! ולציית לחוקי הדרך.

4- פרטיות היא ערך עליון ולכן אתר זה מאובטח בצורה מקסימלית ובנוסף פרטי האשראי אינם נשמרים במערכת האתר או ברישומי החנות, בעת ביצוע ההזמנה תידרש להירשם לאתר ע"י מילוי פרטים אישיים (שם מלא, כתובת,טלפון וכו') חובה למסור פרטים אמיתיים ונכונים, הזמנה שתבוצע ופרטים יראו ו/או יהיו לא אמיתיים ההזמנה תבוטל ללא הודעה נוספת (במקרה הצורך ההזמנה תועבר לטיפול משטרתי)

5- אישור בתיבת המייל ישלח במס' שלבים: א- אישור על קבלת ההזמנה באתר ב- אישור על חיוב כרטיס האשראי ג- אישור על משלוח בדואר

6- פרטי האשראי לא יועברו לעולם לגופים חיצוניים.

7- א. יש למלא פרטי מגורים מלאים לרבות מספר דירה וקומה במילוי פרטי משלוח על מנת שההזמנה תאושר.

    ב. במידה והלקוח/ה רוצה שעל החשבונית קניה יצויין שם אחר, יש לרשום זאת בהערות למוכר.

8- מקרים בהם "טאצ' סטור" רשאית לבטל עסקה על דעת עצמה: טעות חריגה בפרסום ׁ(ט.ל.ח), מקרה של שיבוש ימי עסקים, מקרה של חוסר במלאי ומקרה שבו נציג מטעמנו לא יוכל ליצור קשר עם הלקוח, לא נשלח צילום תעודת זהות במייל על מנת לאשר הזמנה.
    לאתר יש את הזכות לאשר, לדחות או להגביל הזמנות. אם חלה טעות במחיר האתר רשאי לפנות למזמין לתשלום ההפרש או ביטול ההזמנה. 

9 - צוות האתר עושה ככל שביכולתו על מנת לעדכן את האתר (מוצרים, מחירים, מבצעים, חדשות וכו') לעתים כמו כל בן אנוש גם אנחנו טועים! חשוב לציין כי מפרט המכשירים נלקח מאתרי היצרניות ומסתמך עליהן אולם חשוב לציין שכל טעות בפירסום לא מחייבת את "טאצ' סטור" או היצרניות (ט.ל.ח)

10- תמונות וסרטי הוידאו באתר הם לצורך המחשה בלבד.

11- החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים בכל עת וללא הודעה מוקדמת.

12- המכירה מיועדת לצרכן הסופי בלבד (לא חנויות, לא סוחרים, לא מפיצים וכו').

13- המחירים באתר כוללים מע"מ כחוק.

14- עסקה שלא תאושר ע"י חברת האשראי תבוטל ומייל מפורט ישלח ללקוח.

15- ימי עסקים נחשבים ימים א-ה בלבד ואינם כוללים ערבי חג ו/ או חול המועד, הזמנה שבוצעה ביום עסקים לאחר השעה 14:00, או ביום שאינו יום עסקים, תיחשב, לצורך מועד האספקה, כהזמנה שבוצעה ביום העסקים שלמחרת. 

16- כל המוצרים באתר חדשים אלא אם צויין אחרת.

17- א. במקרה של תקלה במכשיר ומימוש האחריות, המעבדה בלבד היא זו שתחליט אם לתקן מכשיר או להחליף לוח / מכשיר חדש! לא הלקוח ולא החנות יהוו צד מכריע בסוגיה זו.

       ב. במקרה של תקלה בסוללה שהוזמה דרך טאצ' סטור, האחריות הינה במעבדות טאצ' בלבד. הלקוח יכול לשלוח אם ירצה את הסוללה דרך משלוח עד דלת בית העסק להמשך טיפול ובדיקת המקרה.

18-  המחירים חלים רק על האתר. כדי לברר מחירים בסניפי טאצ' ניתן ליצור קשר בטלפון 3671*.

19- במידה והתקבלה הזמנה והתגלה לאחר מכן שהמוצר אינו במלאי, לא יבוא הצרכן בטענות כלשהן אל טאצ' סטור. אנו עושים את מיטב מאמצינו כדי לעדכן מוצרים בזמן אמת אך במקרים מסויימים אנו תלויי בספקים. אם המוצר שהוזמן אינו במלאי אנו ניצור קשר במהרה בכדי לעדכן אתכם/ן.

20- ניתן לקבל את המחיר בחנות כמו באתר או בזאפ למשלמים במזומן או תשלום 1 באשראי בלבד.

21- 21.1- אספקה של מוצרים דרך משלוח עד הבית היא עד 5 ימי עסקים.
      21.2- משלוחים מעבר לקו הירוק או אזורים צפונים/דרומים מאוד הנחשבים אזורים "מיוחדים" - בעלות נוספת של 100% מעלות המשלוח. גבולות גזרה: מצפון לדרום- מנהריה עד באר שבע(כולל) נחשב כאזור רגיל.
      21.3- הזמנה שבוצעה ביום עסקים לאחר השעה 14:00, או ביום שאינו יום עסקים, תיחשב, לצורך מועד האספקה, כהזמנה שבוצעה ביום העסקים שלמחרת. 
      21.4- במידה ובמוצר מסויים יש אופציית בחירה של משלוח דרך "דואר ישראל",אין ביטוח על משלוח זה ואין אחריות על זמני הגעתו ליעד. לכן אנו ממליצים לבחור תמיד במשלוח שעולה קצת יותר אבל תקבלו אותו בהנאה ועם חיוך.  
      21.5- משלוחים של ריהוט/מוצר גדול מעבר לסטנדרט- במידה והוזמנו מספר פריטים, על כל פריט בנפרד יחוייב משלוח. דוגמא: הובלה של מוצר ריהוט/מוצר גדול מעבר לסטנדרט לבית לקוח (שולחן/כיסא/שואבי אבק/מסכי מחשב וכו') ,יחוייב בעלות נוספת של אותו הפריט.
               כלומר אם יש בהזמנה 2 כסאות ,עלות משלוח 100 ש"ח וכן הלאה והלאה. לכל אזור מחירון הובלה שונה(כפי שמצויין באופציות משלוח של הפריט).
           **יש לעדכן בהערות משלוח במידה ואין מעלית, מכיוון שחברת השליחויות אינה עושה עבודות סבלות. 
           **ניצור עמכם קשר לאחר ההזמנה לאימות המשלוח וחיוב בהתאם להזמנה.
      21.6- משלוח E-POST / Cargo BOX עד 8 ימי עסקים, לנקודת איסוף הקרובה לביתכם על פי הרשימה המופיעה לכם בעת הבחירה. במידה והמשלוח הגיע לנקודת איסוף שונה(אך עדין באזור שלכם) זה מכיוון שהנקודה שבחרתם מסיבה כלשהי סגורה(לדוגמה תקופת סגר), תקבלו הודעה על כך.
      21.7- 
משלוח Gett Delivery) Expressׂ) - משלוח מהיר מהיום להיום או מהיום למחר.
*השירות ניתן בימים ראשון עד חמישי. 
הערים בהן ניתן להזמין את השירות הינן: אור יהודה, אזור, אחיעזר, אחיסמך, אלישמע, בארות יצחק, באר יעקב, בית דגן, בני ברק, בת ים, גבעת השלושה, גבעת ח"ן, גבעת כ"ח, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גן שורק, גני תקווה, גת רימון, הוד השרון, הרצליה, זיתן, חגור, חולון, חמד, יבנה, יהוד, ישרש, יגל, כפר אז”ר, כפר חב"ד, כפר מל"ל, כפר מעש, כפר סבא, כפר סירקין, כפר שמריהו, לוד, מגשימים, מזור, משמר השבעה, נווה ימין, נווה ירק, נופך, נחשונים, נס ציונה, סביון, עדנים, פתח תקווה, צפריה, צריפין, קריית אונו, ראש העין, ראשון לציון, רחובות, רינתיה, רמות השבים, רמת גן, רמלה, רמת השרון, רעננה, שוהם, רשפון, תל אביב-יפו.

זמני הגעתו של משלוח מהיר-
הזמנות שבוצעו בימים א-ה עד השעה 13:30 בצהריים יחולקו באותו היום עד סוף היום. הזמנות שבוצעו לאחר השעה 13:30 בצהריים יצאו ביום למחרת בין השעות 15:00 ועד סוף היום.
הזמנות שבוצעו בשישי עד השעה 10:30 יצאו לחלוקה באותו היום.
הזמנות שבוצעו בשבת תועברנה לחלוקה ביום ראשון בין השעות 15:00 ועד סוף היום. אין חלוקה בערבי חג/שבת/ערבי יום הזיכרון/ימי בחירות וכדומה.

באחריות מזמיני השירות "משלוח Expressׂ" לספק כתובת נכונה בה ימצאו בשעות החלוקה ולהשאר זמינים במספר הטלפון שסופק
לקוח שהשליח לא יצליח להשיגו כיוון שאינו בכתובת שסיפק או שאינו זמין - לא יהיה זכאי לקבל החזר עבור השירות ובנוסף יחוייב עבור משלוח חזור. 
במידה והלקוח יבקש אספקה נוספת למועד אחר, יחולו חיובים בהתאם.
שינוי כתובת האספקה יתאפשר רק לאחר אישור חברת המשלוחים. לקוח שהזמין לכתובת שמחוץ לאיזור החלוקה - הזמנתו תשלח על ידי חברת המשלוחים בהתאם לימי האספקה הרגילים.
 
22-  במידה והזמנתם מוצר עם איסוף עצמי מאחד הסניפים , יש לחכות לתיאום האיסוף מול מחלקת האתר. ישלח מייל ללקוח ברגע שהזמנה תגיע לסניף.
        אין להגיע לאיסוף ההזמנה על דעת עצמכם לפני שיצרו עמכם קשר.

23- ט.ל.ח

24-  במידה ורכשתם מוצר באתר והתגלה לאחר הקניה שהדגם הספציפי שנבחר כבר לא במלאי - אחראי האתר יצור קשר אתכם/ן לטובת עדכון.

25-  במידה ומסיבה כלשהי הספקה של מוצר מסויים יש לספק דרך דואר ישראל, ההספקה תלויה רק בהם, אנו מתחייבים לשלוח את המוצר עד יומיים לאחר קבלת תשלום.

26-  מחלקת גיימינג, רחפנים,ריהוט, וחלק מציוד מחשבים ניתנים לאיסוף עצמי (במידה ובחרתם) בתיאום מראש.

27-  א- אין החלפות/החזרות בזמן מבצעים.
       ב- לא ניתן להחזיר/לזכות/להחליף מוצרי היגיינה, מסיכות,מגני פנים וכדומה.

28-  א. כל מגני מסך(כיסויים גם) אשר נרכשו באתר לא כוללים התקנה.

        ב. אין אחריות על כל מגני מסך, כיסויים או כל מוצר שנועד להגן על המכשיר/טאבלת/אייפד/שעון, אלה אם צויין אחרת*
           *במידה וצויין אחרת האחריות תתבצע ראש בראש כאשר אין נזק לקוח/חורים/שברים/סדקים וכדומה, לאחר/בכפוף לאישור הספק ובמקרים מסויימים עלול לקחת עד7 ימי עסקים.

         ג. על אחריות הלקוח/ה להתשמש ולשמור על המכשיר שעליו מורכבת ההגנה. ההגנה נועדה על מנת להפחית את הסיכון לפגיעה במכשיר ולכן אין אחריות על נזק שנגרם למכשיר בעקבות מכות/נפילות/שריטות וכדומה.

29-  עסקאות בתשלומים: החל מתשלום שני ישנה עמלה של 1.50% על כל תשלום או על פי הטבלה המצוניית בעת בחירת התשלומים על פי בחירת הלקוח/ה.

תנאי אחריות בסיסיים:

  • אין אחריות על קורוזיה (מים, לחות, מגע עם נוזלים וכו').
  • אין אחריות על שבר / קרע / שריטות / סדק ו/או נזק לקוח.
  • אחריות על המכשיר תתבטל מיידית במידה ולקוח ניסה לצרוב תוכנה,רום עצמאית,לבצע ROOT או גרסאות בטא.
    **מחשבים - האחריות אינה מכסה נזק פיזי כדוגמת שבר, סדק, נפילה וכו'. במידה והלקוח פתח את המחשב והתעסק על דעת עצמו, האחריות עלולה להיות מבוטלת כתוצאה מנזק פיזי שנגרם.

30- במידה ונשלח מייל/הודעה ללקוח לאחר רישומו/אישורו באתר/חנות. באפשרתו לבצע unsubscribe(ביטול רישום מרשימת התפוצה) בסוף המייל/הודעה.

ביטול עסקה (ע"פ הנחיות משרד התעשייה והמסחר)

31- א- ביטול עסקה באתר היא – על פי הנחיות חוק הגנת הצרכן.
      ב- לא ניתן להחזיר/לזכות/להחליף מוצרי היגיינה, מסיכות,מגני פנים וכדומה.

32- בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם יושב לקונה הכסף תוך 14 ימי עסקים.

33- ביטול עסקה עקב פגם במוצר יושב לקונה כל כספו ללא קיזוז.

34- א- ביטול עסקה והחזרת המוצר ייעשה תוך 14 ימים מרגע קבלת המוצר, זאת כל עוד ולא נעשה שימוש במוצר. 
      ב- במקרים של ביטול עסקה באשראי מעל לסכום 2500ש"ח, תהליך ההחזר לוקח עד 10 ימי עסקים.

קוד קופון/הטבה:

35- תקף לאתר TOUCHSTORE.CO.IL בלבד.

36- לא ניתן לאגור/לאסוף/לחבר סכומים וכ"ו קוד קופון/הטבות.

37- לא ניתן להמיר את המבצע להטבה כספית או כל הנחה אחרת.

38- טאצ' סטור שומרת לעצמה את הזכות לבחור ו/או לשנות ו/או לעדכן  בכל עת וללא הודעה מוקדמת את קוד הקופון/הטבות.
    ** הטבת משלוח חינם בקניה מעל 300שח - זה לא כולל משלוח של ריהוט כגון כיסאות גיימינג המפורסמים באתר, קורקינטים, מחשבים וכדומה(ניתן לבצע איסוף עצמי בסניפים בלבד).
    ** הטבות שעולות למדיות השונות לדוגמה פייסבוק, איסטגרם וכו", תנאי ההטבה/תקנון יופיעו בתוכן הפוסט או בתגובות לפוסט.
    ** הטבות בלעדיות לחברי הטלגרם תקפה לקניה באתר בלבד, לינק לקבוצת הטלגרם: https://t.me/Touch_il

 

 הגרלה:

39- כל פעילות המתרחשת באתר TOUCHSTORE.CO.IL מנוהלת על ידי טאצ' סטור.

40- בכל מקרה של סתירה או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם בדבר התחרות, תגברנה הוראות תקנון זה.

41- מובהר כי ההשתתפות בתחרות הינה לצורכי שעשוע, כי עלולות ליפול טעויות בתחרות וכי בכל מקרה ההשתתפות לא תקים למשתתפת כל עילה, טענה או תביעה הקשורה במישרין או בעקיפין עם התחרות, ניהולה, תוצאותיה ו/או כל הכרוך בה.

42- החברה תהיה רשאית לשנות את תנאי תקנון זה לפי שיקול דעתה הבלעדי בכל עת.

43- ט.ל.ח

44- במידה וקיים פרסום/קידום הפעילות באמצעי הדיגיטלים הקיימים בשוק, מובהר כי הפעילות אינה ממומנת, נתמכת או מנוהלת ע"י פייסבוק או אינסטגרם בכל דרך פייסבוק ואינסטגרם אינה משויכת אליה. פייסבוק ואינסתגרם לא תהיה והן אינן צד בתחרות ואינן נושאות אחראיות מכל סוג שהוא לגבי הפעילות, ניהולי ותוצאותיה.

45- במידה והפעילות מתיחסת לרכישה מוקדמת של מוצר/משחק, הכוונה מכירת המוצר טרם יציאותו/השקתו בארץ. מובהר כי לאחר השקתו של המוצר/משחק הפעילות נגמרת ומי שירכוש לאחר מכן לא יחשב.

בחירת הזוכה:
46- ועדה מטעם החברה, תבחר בתוך 10 ימי עסקים מתום תקופת התחרות, משתתף העונה על תנאי השתתפות, אשר לדעת חברי הועדה, לפי שיקול דעתם הבלעדי (להלן: "המשתתף הנבחר").

47- החלטת הועדה בדבר זהות המשתתפות הנבחרות יפורסמו בעמוד הפייסבוק או אינסטגרם או גם וגם של החברה בתוך 10 ימים מתום תקופת התחרות ותהיה בלתי ניתנת לערעור.

48- המשתתף הנבחר יקבל הודעה על זכייתו באמצעות שיחה או הפייסבוק/אינסטגרם על פי זהותן בפרופיל הפייסבוק.

הפרס וחלוקתו:

49- המשתתף הנבחר יהיה זכאי לקבל מהחברה כפרס בגין זכייתו. הפרס משתנה מפעילות לפעילות בהתאם לשיקול דעתה של טאצ' סטור. לחברה נתונה הזכות להחליף את הפרס בפרס שווה ערך אחר.

50- טאצ' סטור רשאית שלא למסור את הפרס לידי מי שהגיע אליה במעשה עבירה או במעשה שאינו כדין או תוך הפרת הוראות תקנון זה, מכל בחינה שהיא. כן שומרת החברה לעצמה את האפשרות למנוע את הפרס מהמשתתפים הנבחרים אם יימצא פגם באופן ההתנהלות בתחרות, ולהעביר את הפרס למשתתפים אחרים אשר יבחרו על ידי הועדה כמשתתפים נבחרים חליפיות שהתוצאה שהשיגו הינה הטובה ביותר לאחר המשתתפים שנפסלו כאמור.

51- הפרס הוא אישי, אינו ניתן להעברה, ויוענק אך ורק למשתתפים הנבחרים שעמדו בכל תנאי התחרות והתקנון.

52- הפרס אינו ניתן להמרה על ידי המשתתפים הנבחרים בכסף או בשווה כסף או בפרס או במוצר אחר שלא כמפורט בתקנון.

53- מובהר בזאת כי ככל שיצירת הקשר עם המשתתפים הנבחרים לצורך הודעה על הזכייה לא תיצלח מכל סיבה שלא תהא וזאת במשך תקופה של 7 ימים מיום הכרזת הזוכה בפעילות, טאצ' תהיה רשאית להעניק את הפרס למשתתפים אחרת. המשתתפים הנבחרים מוותרים בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה כלפי טאצ' ו/או מי מטעמה בעניין זה ו/או הנובע הימנו.

54- מובהר כי לא ניתן לזכות ביותר מפרס אחד בכל תקופת הפעילות.

55- הפרס ימסר באיסוף עצמי אחרי הזדהות מאחד מסניפי הרשת.

שונות:
56- אין החברה אחראית על כל תקלה טכנית שבגללה נבצר מהמשתתפים להשתתף בתחרות, ו/או גרמה לעיכוב בפרסום או לתקלה. מוסכם בזאת כי משתתף לא יוכל לבוא בשום טענה כלפי החברה באם לא יזכה בפרס.

57- החברה רשאית למחוק או לערוך כל תוכן שייכתב/יועלה ע"י המשתתף לרבות תוכן פוגעני או המכיל אלמנטים בוטים, פרסום, תוכן "ספאם" או כל תוכן אחר שאינו מכבד את תקנון התחרות ואת החברה. כן תהיה החברה רשאית לפסול את        השתתפותו בתחרות של משתתף כאמור.

58- החברה תהא הפוסקת הסופית בכל עניין הנוגע לתחרות ובנוגע לכל שאלה שתתעורר במהלכה ו/או בקשר עמה.

59- למען הסר ספק מובהר בזאת, כי החברה ו/או מי מטעמה אינם אחראים כלפי המשתתפת לכל נזק גוף ו/או רכוש ו/או אחר אשר ייגרם למשתתף ו/או לאחר עקב השתתפות בתחרות ו/או בשל זכייה בפרס כלשהו.

60- לבירורים ושאלות ניתן לפנות באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת info@touchstore.co.il או בוואטסאפ: 054-7712664.


תנאי אחריות חדשים על מוצרי פייור גייר
:

עקב בחלטת חברת S&T ,יבואנית פיור גיר בישראל.
אחריות הסתיימה אצלנו בסניפים ובכללי בכל מקום שהיה, של מדבקות פיור גייר.
מהיום כל לקוח/ה שמגיע לבקשת החלפה יש ליתקשר לשירות לקוחות למספר:
03-5466886 שלוחה 1, כאשר תדברו עם שירות לקוחות הנציג יביא לכם מספר אופציות לשליחת החשבונית לאימות:
לוואצאפ,פקס או מייל. בסופו של תהליך במידה והאחריות תקפה, תקבלו את המדבקה במשלוח לביתכם. מוזמנים אלינו לאחר קבלת המדבקה להדבקה מחדש(ללא עלות).

**אין אחריות על מדבקות פיור גיר שנותנים במתנה עם מכשירים.


61- אדם החש עצמו נפגע בכל הקשור לכל עניין אחר הנובע מתקנון זה ו/או המבצע, רשאי לפנות במייל לרשת טאצ' info@touchstore.co.il , החלטת מחלקת שירות הלקוחות שתינתן בתוך כ-14 ימי עבודה, מרגע שקיבלה לידיה את ההשגה, תהיה סופית ובלתי ניתנת לערעור.

62 - תקנון זה, וכל עילה משפטית הנובעת ממנו, לרבות תוקפם ופרשנותם של הוראות התקנון, יהיו כפופים לדין הישראלי בלבד, וסמכות השיפוט הבלעדית בהקשר לתקנון זה ו/או למועדון ו/או לכל תביעה ו/או הליכים הנובעים בהם תהא לבית המשפט המוסמך בתל אביב בלבד.

63- מטעמי נוחות בלבד, כתוב תקנון זה בלשון זכר. כל שנכתב בלשון זכר יש לראות כנכון גם בלשון נקבה.

64- התמונות להמחשה בלבד.

65- ט.ל.ח


תקנון מועדון לקוחות רשת טאצ' TOUCH:                                                    

כללי

  1. תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות של רשת טאצ' TOUCH(להלן: "המועדון" או "מועדון מתנות" או "מועדון הלקוחות" או "מועדון BFF").
  2. רשת טאצ' שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן, מעת לעת, את תנאי מועדון הלקוחות, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
  3. בהצטרפותו למועדון מסכים הלקוח לתנאי המועדון, ובכלל זה לתנאי תקנון זה, כפי שיעודכן מעת לעת.

הצטרפות למועדון וחברות בו

  1. הצטרפות למועדון הלקוחות מותנית בין היתר במילוי טופס דיגיטלי בקשה בחנויות רשת טאצ' או באמצעות לינק או אתר לקבלת הלקוח כחבר במועדון.
  2. הרשת שומרת לעצמה את הזכות לא לאשר את קבלתו של לקוח כחבר במועדון ו/או לסרב להאריך את חברותו של חבר מועדון, וזאת מכל סיבה שהיא ולפי ראות עיניה בלבד, ומבלי שתהא עליה חובה לנמק את החלטתה כאמור.
  3. תוקף החברות במועדון הינו ממועד ההצטרפות או ממועד חידוש חברות קיימת במועדון (לפי העניין) ולתקופה של שנה בלבד (12 חודשים). הזכות למימוש הטבות המועדון מותנית בסוג ההטבה ובתנאי המימוש הקבועים בתקנון זה.
  4. חבר במועדון: כל אדם פרטי מגיל 18 ומעלה אשר נרשם/הצטרף למועדון, מילא ואישר טופס בקשה להצטרפות למועדון, עמד במכלול תנאי המועדון בהתאם לתקנון זה.              
      *מצטרפים אשר גילם אינו עולה על 18 והמבקשים להתקבל כחברים במועדון, נדרשים ליידע את הוריהם ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלהם בדבר הוראות תקנון זה ולקבל את אישורם לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהוא, במסגרת המועדון. אחריות זו חלה עליהם ועליהם בלבד.
  5. הצטרפות למועדון הינה בעלותה של 29ש"ח, עד שרשת טאצ' תחליט אחרת.

התשלום עבור החברות במועדון (הצטרפות או חידוש, לפי העניין) יהיה במזומן או בכרטיס אשראי. החברה רשאית לאשר, על פי שיקול דעתה הבלעדי, מעת לעת, כי ניתן יהיה לשלם עבור החברות במועדון (הצטרפות או חידוש, לפי העניין) ובכל מקרה, עלות הצטרפות או חידוש למועדון תהא במחיר מלא, ללא הנחות.
לא יתאפשר תשלום באמצעות אמצעי תשלום אחרים.
המבצעים הקיימים בחנויות הרשת אינם חלים על דמי החברות במועדון.

  1. הרשת שומרת לעצמה הזכות להגדיל ו/או להקטין את דמי ההצטרפות ו/או דמי החידוש ו/או לבטלם, והכל בכל עת ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
  2. החברות במועדון מותנית, בין היתר, במילוי טופס בקשה להצטרפות למועדון הכולל בין היתר את הפרטים המפורטים להלן: שם מלא, תאריך לידה, מספר תעודת זהות (או מספר דרכון לתושבי חוץ), מס' טלפון נייד, דואר אלקטרוני, כתובת מלאה, אישור והסכמה לקבלת מידע שיווקי באמצעי התקשורת השונים על ידי החברה ו/או מי מטעמה. פרטי חברי המועדון יישמרו במדיה הדיגיטלית/בכתב/קופה/ענן על פי החלטת החברה מעת לעת. בהצטרפות למועדון מסכים החבר להיכלל במאגר המידע הרשום של החברה. יודגש כי לא ניתן להצטרף למועדון ללא מילוי הפרטים האישים שהוזכרו בסעיף זה.
  3. יובהר, כי האחריות על מילוי הפרטים ועדכונם על גבי טופס הבקשה להצטרפות הינה על החבר אשר מתחייב למסור אך ורק פרטים נכונים ומדויקים.לא תשמע כל טענה כלפי החברה ו/או כלפי מי מטעמה לעניין אי קבלת הטבות של המועדון, מחמת טעות בפרטי זיהוי של הלקוח.
  4. בכפוף לאמור בתקנון זה, הנתונים האישיים אותם ימסור חבר המועדון ישמשו את החברה ו/או מי מטעמה בין היתר לצורך יצירת קשר עם חברי המועדון, ניהול ותפעול המועדון, פעולות שיווק ופרסום של המועדון ו/או של החברה ו/או של רשת טאצ'  TOUCHו/או /חברות/עסקים שיופעלו על ידי הרשת/חברה, וכן פעולות שיווק ופרסום של צדדים שלישיים אחרים, לרבות באמצעות דואר אלקטרוני, הודעות כתובות לטלפון הנייד (SMS), פניה באמצעות דואר ישראל וכיו"ב.
  5. למען הסר ספק מובהר כי בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, חוק התקשורת (בזק ושידורים) התשמ"ב-1982 והוראות כל דין אחר, אישור הלקוח באמצעי דיגיטלי(מילוי ולחיצה על כפתור שלח) / חתימת הלקוח על גבי טופס הבקשה להצטרפות למועדון, תהווה גם הסכמה לקבלת חומרים פרסומיים ושיווקיים של המועדון ו/או של החברה ו/או של רשת טאצ' TOUCH ו/או של חברות/עסקים אחרים המופעלים ו/או שיופעלו על ידי החברה ו/או של צדדים שלישיים אחרים, לרבות הודעות בדבר מבצעים, מכירות ,מכירות מוקדמות לחברי המועדון, הטבות נוספות וכיו"ב. הפניה והעדכונים ייעשו באמצעי המדיה השונים, כגון: דואר אלקטרוני, הודעות כתובות לטלפון הנייד (SMS), וואטסאפ (WhatsApp), פניה באמצעות דואר ישראל, גישה ישירה ללקוח בזמן שהותו באחת מחנויות רשת טאצ' וכל אחת מדרכי ההתקשרות האפשריות.
  6. יובהר כי כל מידע אודות חברי המועדון יחשב לקניינה של החברה, וחברי המועדון מוותרים בזאת על כל טענה בגין שימוש במידע כאמור, לרבות טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981.
  7. כל חבר רשאי לדרוש מהחברה, בכתב, כי המידע המתייחס אליו יימחק ממאגר המידע של החברה ו/או לא יימסר לאדם, לסוג בני אדם, או לאנשים מסוימים והכל לפרק זמן מוגבל או קבוע.
  8. בנוסף, רשאי חבר המועדון לדרוש מהחברה, בכתב, להסיר עצמו מרשימות הדיוור הפרסומי והשיווקי של החברה ו/או של המועדון.
  9. החברה שומרת לעצמה את הזכות להאריך או להפסיק את פעילות המועדון בהודעה מראש של30 יום שתפורסם בדרך שתקבע החברה.
  10. חבר המעוניין לבטל את החברות במועדון יפנה לצורך כך לאחת מחנויות רשת טאצ' ויחתום על בקשה לביטול החברות במועדון. ביטל החבר את החברות במועדון טרם שחלפו שבועיים מהמועד שבו הצטרף למועדון או מהמועד שבו חידש את חברותו - יהיה חבר המועדון זכאי לקבלת סכום דמי החבר ששילם בגין הצטרפות/חידוש כאמור, זאת בתנאי שהחזיר את כרטיס המועדון, לא עשה בו כל שימוש ולא מימש את ההטבות בו (כפי שישתנו מעת לעת). ביטול החברות לאחר חלוף שבועיים מיום ההצטרפות/חידוש כאמור, אינו מזכה בהשבת דמי החבר.

השימוש בכרטיס המועדון

  1. כרטיס המועדון הינו אישי ומוגבל ללקוחות פרטיים בלבד ואינו ניתן להעברה או לשימוש על ידי אחר או באמצעות אחר, אלא כמפורט בסעיף זה להלן. יודגש,כי הטבות כרטיס המועדון יינתנו בכפוף להצגת כרטיס המועדון ותעודת הזהות של בעל הכרטיס (לרבות הספח, במקרה הצורך). הזכאים לשימוש בכרטיס הינם: חבר המועדון בלבד. 
  2. החברה תהיה רשאית לבטל את חברותו של חבר מועדון ולהפקיע ממנו כל זכות הנובעת מחברותו, לרבות זכויות והטבות שנצברו קודם לביטול חברותו, במידה ועשה שימוש שלא כדין בכרטיס החבר שברשותו ו/או פעל בניגוד להוראות התקנון ו/או החוק.
  3. בוטלה חברותו של חבר מועדון, ישיב חבר המועדון את כרטיס החבר שלו לחברה באופן מיידי.
  4. החברים במועדון יהיו זכאים להטבות שונות כפי שיוחלט על ידי החברה מעת לעת, והכל כפי שתודיע החברה מעת לעת. החברה רשאית לשנות ו/או לעדכן מעת לעת את ההטבות שיוקנו לחברי המועדון, והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה וללא צורך בהודעה מוקדמת.
  5. החברות במועדון לא תקנה הטבות וצבירות ברכישות מוצרי רשת באתר האינטרנט של הרשת.
  6. השימוש בכרטיס המועדון (ובכלל זה קבלת ההטבות בגינו) מותנה באמירת פרטי החבר/ת מועדון או בהצגת הכרטיס במעמד הקניה בצרוף תעודה מזהה של בעל הכרטיס או הזכאי לעשות בו שימוש, כמפורט בסעיף 18 לעיל,ולא תשמע כל טענה לעניין זה. במקרה חריג של אובדן או גניבת הכרטיס, יתאפשר שימוש חד פעמי על ידי תעודת זהות בלבד של בעל הכרטיס בכפוף לשיקול דעתו של מנהל החנות וזאת עד להנפקת כרטיס חלופי.
  7. האחריות על שמירת כרטיס המועדון הנה על החבר ועליו בלבד ולא תשמע כל טענה כלפי רשת טאצ' או ו/או מי מטעמה לעניין אי קבלת הטבות המועדון בשל אובדן הכרטיס.
  8. במקרה של אובדן כרטיס ו/או בכל מקרה אחר בו תחליט רשת טאצ' או להנפיק לחבר כרטיס נוסף, הנפקת כרטיס הנוסף תחויב בסך של 20 ₪.

מימוש הטבות לחברי המועדון

  1. החל ממועד ההצטרפות למועדון תינתן ללקוח/ה הזכות לצבור נקודות ברוב המחלקות המוגדרות מראש בתוכנת SIMPY CLUB , למהן הסר ספר לא על כל המוצרים/שירותים הנמכרים ברשת יש צבירה.
    חלוקת הצבירה עובדת בנוסח צבירה של  עד 10% בכפוף לאחוז צבריה המוגדר במחלקה, ניתן לראות את החלוקה של אחוזי הצבירה מטה(בסוף העמוד) בטבלה.
  2.  צבירת נקודות ומימוש הנקודות מתאפשרת רק בקניה בסניפים פיזית ולבעלי כרטיס מועדון בתוקף.

הצבירה לא כוללת: סמארטפונים, טאבלטים, שעונים חכמים, מחשבים מכל סוג, קונסולות משחק, משחקים, ריהוט, הטענת שיחות וסימים, צירופים לרשתות סלולר, מסכים, AIRPODS, BUDS, מוצרי DJI, מוצרי Ninja, מקרנים, קורקינטים, כסדות, בובות ממותגות וPOP, מצלמות אקסטרים, רחפנים, שואבי אבק, טלויזיות, וכל מוצר שתחת מחלקת כללי,מבצעים,הטבות.

*במידה והמחיר באתר הינו מחיר בלעדי לאתר, לא תותר צבירת נקודות/מימוש הטבת יום הולדת על המוצר הנ"ל.

*רשת טאצ' TOUCH שומרת לעצמה את הזכות לשנות/לבטל הטבות אלו בכל רגע נתון ללא הודעה מוקדמת.

*ניתן לממש החל מהקניה השניה, לא באותו התאריך, אלה ביום שאחרי (תאריך קלנדרי הבא אחריו). 

*את הנקודות ניתן לממש עד 50% מגובה העסקה, לא ניתן לפצל עסקאות על מנת לנצל נקודות באותו תאריך.

הטבת יום הולדת: החל ממועד ההצטרפות למועדון תינתן ללקוח/ה הזכות לקבל 30% הנחה בחודש יום הולדת בלבד ורק על אביזר 1 (אחד) בלבד, ולא כוללת את המחלקות/מוצרים שנזכרו במימוש הטבות לחברי מועדון---) הצבירה לא כוללת.

  1. חברי המועדון יקבלו מעת לעת הטבת יום הולדת, כפי שיפורט לחברי המועדון בדרך בה תבחר החברה. רשת טאצ' TOUCH שומרת לעצמה את הזכות לשנות/לבטל הטבה זו. מימוש הטבת יום ההולדת מותנית בהצגת כרטיס חבר מועדון תקף, תעודה מזהה ושובר ההטבה המקורי כפי שנשלח לחבר המועדון.
  2. מצטרף חדש למועדון אשר הצטרף בחודש יום ההולדת שלו, יהיה זכאי להטבת יום ההולדת כאמור לעיל, החל מהשנה העוקבת למועד הצטרפותו.
  3. רשת טאצ' TOUCH שומרת לעצמה את הזכות לשנות את ההטבות המנויות בתקנון זה, לרבות את אופן הענקתן ו/או מימושן, וזאת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בהודעה מוקדמת.
  4. רשת טאצ' TOUCH שומרת לעצמה את הזכות להגביל רכישת חלק ממוצריה, עם או בלי הנחות מועדון, באמצעי תשלום מזומן או אשראי בלבד.
  5. החברות במועדון לא תקנה לחבריה זכות ליהנות מכפל מבצעים.
  6. במסגרת רכישה ברשת טאצ' כתוצאה משיתופי פעולה באמצעות אמצעים דיגיטלים להלן אפליקציות ו/או הנחות קבועות מחירים קבועים, לא תיהיה צבירת נקודות והטבת יום הולדת תיהיה תקפה מהמחיר המלא בלבד.
  7. חבר המועדון יהיה זכאי לעיין במידע המוחזק לגביו במאגר המידע של החברה. מובהר כי חובת עדכון בדבר שינוי בפרטי הלקוח כגון: כתובת, טלפון וכו' מוטלת על חבר המועדון ועליו בלבד.
  8. חבר מועדון החש עצמו נפגע בכל הקשור לכל עניין אחר הנובע מתקנון זה ו/או מהחברות במועדון, רשאי לפנות במייל לרשת טאצ' info@touchstore.co.il , החלטת מחלקת שירות הלקוחות שתינתן בתוך כ-14ימי עבודה, מרגע שקיבלה לידיה את ההשגה, תהיה סופית ובלתי ניתנת לערעור.
  9. חברי המועדון ייהנו מהטבות ומבצעים מיוחדים, עדכונים מוקדמים מעת לעת לגבי ימי מכירה מיוחדים,מבצעים, מכירות מוקדמות לפי שיקול דעתה הבלעדי של רשת טאצ' TOUCH.
  10. לא יינתנו הטבות שבדיעבד על רכישות שבוצעו לפני ההצטרפות למועדון, או עקב אי הצגת כרטיס המועדון בעת הרכישה.
  11. רשת טאצ' TOUCH שומרת לעצמה את הזכות לבחור ו/או לשנות ו/או לעדכן, מעת לעת, את דרכי מסירת העדכונים בדבר המבצעים וההטבות, וזאת בכל דרך שהיא, בין היתר, הודעות SMS, דואר, דואר אלקטרוני, טלפונית וכל אחת מדרכי התקשורת האפשריות.

מידע ופרטים

  1. מועדון המתנות של רשת טאצ מנוהל על ידי חברת SIMPLY CLUB מועדוני לקוחות מתקדמים.

הטבות/מבצעים שנשלחים ללקוחות: 

תקנון הטבה 15% הנחה לחברי מועדון בתוקף

  1. תקף לחברי מועדון בתוקף
  2. המבצע בתוקף שבועיים (14 ימים קלינדרים) מרגע שליחת ההודעה.
  3. 15% הנחה על מוצר על אביזר 1 (אחד) בלבד, ולא כוללת את המחלקות/מוצרים שנזכרו בסעיף: 4 (מטה) —) "הצבירה לא כוללת".
  4. צבירת נקודות ומימוש הנקודות מתאפשרת רק בקניה בסניפים פיזית.

הצבירה לא כוללת: סמארטפונים, טאבלטים, שעונים חכמים, מחשבים מכל סוג, קונסולות משחק, משחקים, ריהוט, הטענת שיחות וסימים, צירופים לרשתות סלולר, מסכים, AIRPODS, BUDS, מוצרי DJI, מוצרי Ninja, מקרנים, קורקינטים, כסדות, בובות ממותגות POP , מצלמות אקסטרים, רחפנים, שואבי אבק, טלויזיות, וכל מוצר שתחת מחלקת כללי,מבצעים,הטבות.

*במידה והמחיר באתר הינו מחיר בלעדי לאתר, לא תותר צבירת נקודות/מימוש הטבת יום הולדת על המוצר הנ"ל.

*רשת טאצ’ TOUCH שומרת לעצמה את הזכות לשנות/לבטל הטבות אלו בכל רגע נתון ללא הודעה מוקדמת.

*ניתן לממש החל מהקניה השניה, לא באותו התאריך, אלה ביום שאחרי (תאריך קלנדרי הבא אחריו).

  1. במידה והלקוח אינו חבר מועדון/פג תוקפו, להחלטת הלקוח האם לחדש את תוקף המועדון על מנת ליהנות מההטבה הנ"ל שקביל בהודעה/מסרון/מייל.
  2. הצטרפות למועדון הינה בעלותה של 29ש"ח, עד שרשת טאצ’ תחליט אחרת.
  3. ללא כפל מצבעים
  4. ט.ל.ח

שונות

  1. ידוע לחברי המועדון כי החברה שומרת לעצמה את הזכות להעניק הטבות נוספות לחלק מחברי המועדון, על פי שיקולי החברה מעת לעת.
  2. עם ההצטרפות למועדון מקבל החבר על עצמו את תקנון זה לכל דבר ועניין.
  3. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לעדכן, מעת לעת את התקנון על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. החל ממועד שינוי ו/או עדכון התקנון - יחייב הנוסח החדש. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהא מצוי מעת לעת בסניפי הרשת.
  4. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לעדכן, מעת לעת, את ההטבות הניתנות במסגרת המועדון, על פי שיקול דעתה וללא הודעה מוקדמת, ולא תהיה למי מחברי המועדון כל טענה בעניין זה.
  5. במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהן בכל אמצעי המדיה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.
  6. רשת טאצ' ו/או מי מעובדיה ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל נזק, הפסד, אובדן או הוצאה שיגרמו בכל הקשור ו/או הנובע מהצטרפות או אי הצטרפות למועדון ולתקנון זה. כל אדם המצטרף למועדון או הרוצה להצטרף מצהיר ומתחייב כי הוא פוטר את רשת טאצ' TOUCH, המועדון ו/או מי מטעמם מכל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה הקשורה במישרין או בעקיפין במועדון ו/או בכל דבר אחר הקשור או הכרוך במועדון ללא יוצא מן הכלל. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל יובהר כי כל חבר או הרוצה להצטרף מצהיר ומתחייב כי כל תקלה, שיבוש, איחור, שינוי וכדומה אשר מקורם בכוח עליון, מלחמה, שביתה, מעשי טרור, שיבושים או תקלות, לא יחשבו כהפרה של תקנון זה ולא יזכו  את חבר המועדון בכל סעד או זכות או תרופה
  7. חבר המועדון מצהיר כי ידוע לו שהדיוור תלוי, בין היתר, בצדדים שלישיים. רשת טאצ' ו/או המועדון אינם אחראים לכל מעשה או מחדל של צדדים שלישיים ולא יהיו אחראים לכל נזק ו/או אובדן ו/או הפסד ו/או הוצאה שייגרמו לחבר המועדון ו/או לצד שלישי כלשהו כתוצאה מהאמור.
  8. במעמד רכישת מוצרים לא תתאפשר לחברי המועדון קבלת הנחות ו/או מבצעי מועדון בעת שימוש באמצעות בכרטיסי הנחה  ו/או תווים מכל סוג שהוא (אלא אם נאמר אחרת על ידי החברה), לרבות כרטיסי "רב תו", "תו הזהב", "חבר" וכו'.הרשת תהיה רשאית לשנות מעת לעת את רשימת אמצעי התשלום הזכאים להנחות ומבצעי מועדון.
  9. תקנון זה, וכל עילה משפטית הנובעת ממנו, לרבות תוקפם ופרשנותם של הוראות התקנון, יהיו כפופים לדין הישראלי בלבד, וסמכות השיפוט הבלעדית בהקשר לתקנון זה ו/או למועדון ו/או לכל תביעה ו/או הליכים הנובעים בהם תהא לבית המשפט המוסמך בתל אביב בלבד.
  10. מטעמי נוחות בלבד, כתוב תקנון זה בלשון זכר. כל שנכתב בלשון זכר יש לראות כנכון גם בלשון נקבה

טבלת צבירה:

שם מחלקה אחוז צבירה
כללי 0
מעבדה - חלפים 2
מעבדה - מסכים 2
מכשירים 0
רמקולים 5
ציוד היקפי/גאג'טים 5
מטענים 10
כבלים 10
שירות 0
מגני מסך 10
incase 5
מטענים ניידים 10
סימים 0
אוזניות 10
חנות - סוללות 2
מעבדה - סוללות 2
מוצרי זכרון 2
מעמד לרכב 10
מעבדה - מכשירים 0
מעבדה - קונסולות 0
מגנים לטלפון 10
ציוד מיגון 0
דיו למדפסות 0
מדפסות 0
ציוד משרדי 0
מוצרי קופה 10
קונסולות משחק 0
אביזרים לקונסולות 2
משחקים לסוני 4 0
Monster 2
קורקינט/הוברבורד 0
BLAUPUNKT 5
JBL הכל 2
שעונים חכמים 0
משחקים XBOX ONE 0
DJI 0
משחקים XBOX 360 0
משחקים ל nintendo 0
RAZER 2
mismas 0
כסאות / שולחנות 2
steelseries 2
My Screen 10
שואבי אבק 0
קסדות 0
טעינה פריפיד 0
מחשבים 0
מכשירים פלאפון 0
DYSON 0
SECRID 5
COUGAR 2
Belkin 2
B&O 2
אביזרים אפל 2
JLAB 2
מצלמות רכב 2
מסכים מחשב 0
Corsair 2
Elgato 2
Anker 2
Logitech 2
Dragon 5
אביזרים סמסונג 2
Gear4 2
OtterBox 2
DeFunc 2
אביזרים Xiaomi 2
Silver Line 5
אביזרים Google 2
PIVO 2
Skech 2
Jabra 2
TP-LINK 2
THRUSTMASTER 2
... 0
SkullCandy 2
משחקים לסוני חמש 0
טלווזיות 0
Pictar 2
GO PRO 0
Uniden 2
Next Level Racing 2
Coleman 0
Dreame 0
Garmin 0
משחקים Xbox Series 0
Tech21 2
KARL 2
רצועות לשעונים 5
מקרנים 0
Neato 2
   
Discovery 2
רמקולים SONY 2
אוזניות SONY 2
LAKERDA לקרדה 5
   
YOOL 10
ZAGG  10
אביזרים OnePlus 2

אופציות שילוח:

משלוח E-post- לאיסוף חבילות מ- 350 לוקרים אוטומטיים ונקודות איסוף בפריסה ארצי- עד 7 ימי עסקים.
*במידה ומסיבה כלשהי נקודת האיסוף המקורית לא זמינה המשלוח שלכם יועבר לנקודה הקרובה ביותר אליה (תישלח הודעת עדכון).

משלוח עד לבית הלקוח – 2 עד 5 ימי עסקים.
הזמנה שבוצעה ביום עסקים לאחר השעה 14:00, או ביום שאינו יום עסקים, תיחשב, לצורך מועד האספקה, כהזמנה שבוצעה ביום העסקים שלמחרת. 

איסוף עצמי באחד מסניפי רשת טאצ’ (תלוי בזמינות המלאי בסניף)- נציג שלנו יצור עמכם קשר לתיאום האיסוף.

רשימת הסניפים:
סניף אושילנד, כפר סבא.
סניף אלנבי, תל אביב.
סניף הכלנית, קריית אונו.
סניף קרסו, יבנה.
סניף קניון הנגב, באר שבע.

 
מדיניות החזרות וביטולים (ע"פ הנחיות משרד התעשייה והמסחר)-
ביטול עסקה אצלנו באתר היא ללא עלות- כמובן במידה ולא נעשה שימוש ועל פי הנחיות חוק הגנת הצרכן.

ביטול עסקה עקב פגם במוצר או אי עמידה בזמני משלוח יושב לקונה כל כספו ללא קיזוז.
ביטול עסקה והחזרת המוצר ייעשה תוך 14 ימים מרגע קבלת המוצר, זאת כל עוד ולא נעשה שימוש במוצר.