משלוח אקספרס
לכל ישראל

שירות מכל הלב
לכל הלקוחות

שירות לקוחות
זמין כל היום

מעבדות וסניפים
בפריסה ארצית

תקנון ותנאי שימוש באתר

1- כל רכישה באתר מהווה הסכמה לתנאי התקנון

2- "טאצ' סטור" שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון בכל עת וללא הודעה מוקדמת

3- רכישת מכשיר סלולרי או כל מוצר באתר מהווה אישור והסכמה לכך שתקנון האתר נקרא ובנוסף הובן טיב המוצר, זמן האחריות ואופן מימוש זכות האחריות.

4- פרטיות היא ערך עליון ולכן אתר זה מאובטח בצורה מקסימלית ובנוסף פרטי האשראי אינם נשמרים במערכת האתר או ברישומי החנות, בעת ביצוע ההזמנה תידרש להירשם לאתר ע"י מילוי פרטים אישיים (שם מלא, כתובת,טלפון וכו') חובה למסור פרטים אמיתיים ונכונים, הזמנה שתבוצע ופרטים יראו ו/או יהיו לא אמיתיים ההזמנה תבוטל ללא הודעה נוספת (במקרה הצורך ההזמנה תועבר לטיפול משטרתי)

5- אישור בתיבת המייל ישלח במס' שלבים: א- אישור על קבלת ההזמנה באתר ב- אישור על חיוב כרטיס האשראי ג- אישור על משלוח בדואר

6- פרטי האשראי לא יועברו לעולם לגופים חיצוניים.

7-  על מנת שהמשלוח יצא אליכם, חובה לציין קומה ומספר דירה במילוי פרטי משלוח. חובה לשלוח במייל צילום ת.ז על מנת לאשר את ההזמנה, ללא הנתונים האלו המשלוח לא ישלח לבית הלקוח.

8- מקרים בהם "טאצ' סטור" רשאית לבטל עסקה על דעת עצמה: טעות חריגה בפרסום ׁ(ט.ל.ח), מקרה של שיבוש ימי עסקים, מקרה של חוסר במלאי ומקרה שבו נציג מטעמנו לא יוכל ליצור קשר עם הלקוח, לא נשלח צילום תעודת זהות במייל על מנת לאשר הזמנה.

9 – צוות האתר עושה ככל שביכולתו על מנת לעדכן את האתר (מוצרים, מחירים, מבצעים, חדשות וכו') לעתים כמו כל בן אנוש גם אנחנו טועים! חשוב לציין כי מפרט המכשירים נלקח מאתרי היצרניות ומסתמך עליהן אולם חשוב לציין שכל טעות בפירסום לא מחייבת את "טאצ' סטור" או היצרניות (ט.ל.ח)

10- תמונות וסרטי הוידאו באתר הם לצורך המחשה בלבד

11- החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים בכל עת וללא הודעה מוקדמת

12- המכירה מיועדת לצרכן הסופי בלבד (לא חנויות, לא סוחרים, לא מפיצים וכו')

13- המחירים באתר כוללים מע"מ כחוק

14- עסקה שלא תאושר ע"י חברת האשראי תבוטל ומייל מפורט ישלח ללקוח

15- ימי עסקים נחשבים ימים א-ה בלבד ואינם כוללים ערבי חג ו/ או חול המועד

16- כל המוצרים באתר חדשים אלא אם צויין אחרת

17- א. במקרה של תקלה במכשיר ומימוש האחריות המעבדה בלבד היא זו שתחליט אם לתקן מכשיר או להחליף לוח / מכשיר חדש! לא הלקוח ולא החנות יהוו צד מכריע בסוגיה זו.

       ב. במקרה של תקלה בסוללה האחריות הינה במעבדות טאצ' בלבד. הלקוח יכול לשלוח אם ירצה את הסוללה דרך משלוח עד דלת בית העסק להמשך טיפול ובדיקת המקרה.

18-  המחירים חלים רק על האתר. כדי לברר מחירים בסניפים ניתן ליצור קשר בטלפון *3671.

19- במידה והתקבלה הזמנה והתגלה לאחר מכן שהמוצר אינו במלאי, לא יבוא הצרכן בטענות כלשהם אל טאצ' סטור. אנו עושים את מיטב מאמצינו כדי לעדכן מוצרים בזמן אמת אך במקרים מסויימים אנו תלויי בספקים. אם המוצר שהוזמן אינו בלאי אנו ניצור קשר כדי לעדכן אתכם.

20- "טאצ' סטור" מתחייבת לספק את המוצר תוך 7 ימי עסקים  במשלוחי דואר רשום ,מרגע אישור חברת האשראי (אישור משמע 48 שעות מרגע חיוב הכרטיס בפועל)

      (ניתן לקבל את המחיר בחנות כמו באתר או  בזאפ למשלמים במזומן או תשלום 1 באשראי בלבד).

21- א.  הספקה של מוצרים דרך משלוח אקספרס היא עד 4 ימי עבודה.

        ב- משלוחים מעבר לקו הירוק הנחשבים אזורים "מיוחדים" – בעלות נוספת של 100% מעלות המשלוח.

22-  הספקה של מוצרים דרך דואר ישראל תלויה רק בהם, אנו מתחייבים לשלוח את המוצר עד יומיים לאחר קבלת תשלום.

האחריות לגבי המשלוח באמצעות דואר ישראל:

לרשות הלקוחות עומדות שתי אפשרויות לשילוח מוצריםבמשלוח אקספרס עד הבית או באמצעות חברת דואר ישראלכדי להימנע ממצבים של אובדן החבילהעיכוב במסירתהשבר או כל תקלה אחרתהחברה ממליצה ללקוחותיה להזמין את המוצרים באמצעות משלוח אקספרס ולא באמצעות חברת דואר ישראלשכן משלוח זה בטוח יותר וחסין מנזקיםמובהר במפורשכי החברה לא תהיה אחראית לנזקים שייגרמו ללקוחכתוצאה מטיפול לקוי ו/או רשלני ו/או זדוני של חברת דואר ישראל או עובדיהוכי מסירת המוצר לדואר למשלוח כשהוא תקיןתחשב כמסירת המוצר ללקוח.

 

23-  במידה והזמנתם מוצר עם איסוף עצמי מאחד הסניפים והמוצר לא נמצא בסניף ניצור אתכם קשר לתאם משלוח.

24-  במידה ורכשתם מוצר באתר והתגלה לאחר הקניה שהדגם הספציפי שנבחר כבר לא במלאי – אחראי האתר יצור קשר אתכם לטובת עדכון.

25-  מחלקת גיימינג וחלק מציוד מחשבים ניתנת לאיסוף עצמי (במידה ובחרתם) בתיאום מראש.

26-  אין החלפות/החזרות בזמן מבצעים.

27-  א. כל המגני מסך(כיסויים גם) אשר נרכשו באתר לא כוללים התקנה.

        ב. אין אחריות על כל המגני מסך, כיסויים או כל מוצר שנועד להגן על המכשיר/טאבלת/אייפד, אלה אם צויין אחרת.

28-  עסקאות בתשלומים: החל מתשלום שני ישנה עמלה של 1.50% על כל תשלום.

תנאי אחריות בסיסיים:

  • אין אחריות על קורוזיה (מים, לחות וכו')
  • אין אחריות על שבר / קרע / שריטות ו/או נזק לקוח
  • אחריות על תוכנה המכשיר תתבטל מיידית במידה ולקוח ניסה לצרוב רום עצמאית או לבצע ROOT
 
נוהל ביטול עסקה (ע"פ הנחיות משרד התעשייה והמסחר)

1- ביטול עסקה והחזרת המוצר ייעשה תוך 14 ימים מרגע קבלת המוצר, זאת כל עוד ולא נעשה שימוש במוצר. על פי החוק להגנת הצרכן פתיחת האריזה איננה נחשבת כשימוש אולם חיבור למטען/חשמל נחשב שימוש ובכך בעצם ביטול העסקה איננו אפשרי.

2- בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי עמידה בזמני האספקה יושב לקונה הכסף תוך 14 ימים וזאת בקיזוז 5% מערך המוצר או 100 ש"ח מערך המוצר לפי הזול מבינהם, בנוסף דמי המשלוח יקוזזו גם אם ובמקרה של דואר רשום יופחתו 30 שקלים.

3- ביטול עסקה עקב פגם במוצר או אי עמידה בזמני משלוח יושב לקונה כל כספו ללא קיזוז.

4- החנות רשאית לקזז מסכום הזיכוי גם את עמלת הסליקה של כרטיס האשראי במידה ושולם באמצעות כרטיס אשראי (2 אחוזים כולל מע"מ).

תנאי אחריות חדשים על מוצרי פייור גייר:

עקב בחלטת חברת S&T ,יבואנית פיור גיר בישראל.
אחריות הסתיימה אצלנו בסניפים ובכללי בכל מקום שהיה, של מדבקות פיור גייר.
מהיום כל לקוח שמגיע לבקשת החלפה שיתקשר לשירות לקוחות למספר:
03-5466886 שלוחה 1, כאשר תדברו עם שירות לקוחות הנציג יביא לכם מספר אופציות לשליחת החשבונית לאימות:
לוואצאפ,פקס או מייל. בסופו של תהליך במידה והאחריות תקפה, תקבלו את המדבקה במשלוח לביתכם. מוזמנים עלינו לאחר קבלת המדבקה להדבקה מחדש(ללא עלות).

**אין אחריות על מדבקות פיור גיר שנותנים במתנה עם מכשירים.

×
×

עגלת קניות